OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS
Ιδρυθηκε το 1931, Πρωταθλητης 1967, 1969, 1971 ,Κυπελλουχος 1977

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Πρώτες επίσημες δηλώσεις

Επιστολή προς τα Μ.Μ.Ε. έστειλε ο Πάμπος Χριστοδούλου όσο αφορά την απόφαση του να πάει στην ΑΕΛ

Αναλυτικά η επιστολή "Η απόφαση που πήρα να συνεχίσω την προπονητική μου καριέρα σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕΛ, πάρθηκε μετά από μεγάλη σκέψη, προβληματισμό και επίγνωση των εξελίξεων που μπορούν να συμβούν. Κατανοώ τις αντιδράσεις που προκύπτουν από μια μερίδα φίλων του Ολυμπιακού με τους οποίους συνδέθηκα αφού μαζί περάσαμε πολύ καλές στιγμές.

Πρέπει όλοι αυτοί, να ξέρουν ότι στο διάστημα που ήμουν στην ομάδα, έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε την ανάλογη πορεία. Θεωρώ ότι καταφέραμε όλοι μαζί να ξαναβάλουμε τον Ολυμπιακό ψηλά στη συνείδηση του κάθε Κύπριου φίλαθλου με την ομάδα που δημιουργήσαμε.

Στο διάστημα που ήμουν στον Ολυμπιακό, έδειξα και εντιμότητα και επαγγελματισμό, στοιχεία τα οποία συνοδεύουν την προπονητική μου καριέρα.

Τον Ιανουάριο δέχθηκα επίσημη πρόταση από την ΑΕΛ (ενώ δέχθηκα και βολιδοσκόπηση από την Ανόρθωση) και ενημέρωσα για αυτό τη διοίκηση που με παρακάλεσε όμως να μείνω στην ομάδα και μάλιστα είχε απορρίψει συγκεκριμένη πρόταση για να αποζημιωθεί οικονομικά με ένα σεβαστό ποσό για να με αφήσει να φύγω.

Με τη σειρά μου σεβάστηκα την ομάδα, τους ποδοσφαιριστές και τον κόσμο του Ολυμπιακού γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου να φεύγω στο μέσο μιας ποδοσφαιρικής περιόδου.

Αυτό έκανα και άλλες φορές, όταν ήμουν στην προηγούμενη μου ομάδα. Έμεινα στον Ολυμπιακό και έδωσα τα πάντα για να πετύχει τους στόχους του. Η νέα πρόταση της ΑΕΛ δεν μπορούσε όμως να με αφήσει ασυγκίνητο. Τη θεώρησα πολύ μεγάλη πρόκληση στην καριέρα μου και αφού ζύγισα τα πράγματα πήρα την απόφαση να τη δεχτώ.

Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν ήταν τόσο απλό να φύγω από τον Ολυμπιακό. Συνδέθηκα με την ομάδα, τη διοίκηση και ειδικά τον πρόεδρο, όμως από την άλλη έκρινα ότι με καλύπτει πλήρως σαν προπονητή η ευκαιρία που μου δίνει η ΑΕΛ.

Αν η απόφαση μου είναι σωστή ή όχι θα φανεί στην πορεία. Εγώ με πλήρη επίγνωση των δυσκολιών από τη νέα πρόκληση θα επικεντρωθώ στη δουλειά μου με μοναδικό στόχο να οδηγήσω τη νέα μου ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται δικαιώνοντας αυτούς οι οποίοι με εμπιστεύθηκαν.

Θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό για τη συνεργασία που είχαμε και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στη συνέχεια. Έχω πάντα στην καρδιά μου αυτή την ομάδα και δεν θα ξεχάσω τις πολύ καλές στιγμές που έζησα με τον κόσμο και τη διοίκηση. Αν κάποιοι έχουν πληγωθεί από αυτή τη δύσκολη ομολογουμένως απόφαση, τους ζητώ συγγνώμη. Ειλικρινά θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πορεία του Ολυμπιακού και θα εύχομαι για αυτόν το καλύτερο.

Για μένα πλέον ανοίγει νέα σελίδα σαν προπονητής. Φιλοδοξώ να πετύχω το κάτι παραπάνω με την ομάδα της ΑΕΛ που με καλύπτει από κάθε πλευρά, Διαθέτει μεγάλο κόσμο, μια διοίκηση που έχει τη φιλοδοξία να δει την ομάδα να φτάνει σε μια διάκριση και με αυτό το σκεπτικό δέχθηκα την πρόταση της.

Θέλω να καλέσω τον μεγάλο κόσμο της ΑΕΛ να σταθεί δίπλα στη νέα προσπάθεια που θα κάνουμε για να τον κάνουμε να ξανανιώσει περήφανος. Από δικής μου πλευράς θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να πετύχουμε. Όμως, πρέπει να καταλάβουν όλοι, ότι η επίτευξη ενός στόχου, απαιτεί συνολική και όχι ατομική προσπάθεια.

Όλοι μαζί λοιπόν, διοίκηση, κόσμος, τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές να γίνουμε μια οικογένεια για να επιστρέψουν μέσω των αγωνιστικών επιτυχιών η περηφάνια και το χαμόγελο σε αυτή την ιστορική ομάδα".
Πάμπος Χριστοδούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου