OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS
Ιδρυθηκε το 1931, Πρωταθλητης 1967, 1969, 1971 ,Κυπελλουχος 1977

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Η Sara Santos μένει στην Κύπρο, μαζί με τον αγαπημένο της Κάρλος Αντρέ

Η Sara Santos μένει στην Κύπρο, μαζί με τον αγαπημένο της Κάρλος Αντρέ του Ολυμπιακού Λευκωσίας. Επέλεξε την Πορτογαλία για τις διακοπές της αναφέροντας ότι είναι από τα καλύτερα μέρη στον κόσμο.

Το καλοκαίρι είναι για σένα....
Μία καλή ανάσα και... πάρτυ

Ονειρεμένο μέρος για διακοπές
Λατρεύω τις κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά

Διακοπές εντός ή εκτός

Δεν με ενοχλεί. Εδώ στην Πορτογαλία υπάρχουν πανέμορφα μέρη για να επισκεφτείς. Για μένα είναι διαφορετικό γιατί είμαι εκτός όλο τον χρόνο και κάνω διακοπές στην χώρα μου

Τι βάζεις πάντας στις αποσκευές σου;
Το τηλέφωνο...

Ποιους θέλεις μαζί σου στις διακοπές;

Τον φίλο μου και τον γιο μου

Τι θα ήθελες σε ένα έρημο νησί;

Ευχάριστους ανθρώπους όχι ζηλιάρηδες και απογοητευμένους.

Θυμάσαι τον πρώτο σου καλοκαιρινό έρωτα;
Ναι ήταν στην εφηβεία...

Ποιο ήταν το ποιο τρελό σου καλοκαίρι;
Σε παραλία βράδυ με τον φίλο μου, ήταν τόσο ζεστό ακόμη και κάτω από το νερό...

Ποιος σου βάζει το αντηλιακό στην πλάτη;
Ο φίλος μου...

Τόπλες ή γυμνό;
Γυμνό ποτέ δεν έκανα. Τόπλες ναι, αλλά σταμάτησα μόλις έγινα μητέρα.

Η Sara Santos είναι 27 χρόνων. Αναδείχθηκε "Miss Playboy TV 2006", Ζει στην Κύπρο με τον ποδοσφαιριστή Carlos Andre και τον 6χρονο γιο της Charles.

(ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 17/6 ΣΤΟ www.vidas.xl)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου