OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS
Ιδρυθηκε το 1931, Πρωταθλητης 1967, 1969, 1971 ,Κυπελλουχος 1977

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

«Δεν αλλάζουμε φιλοσοφία ελέω ΑΠΟΕΛ»

Την καθιερωμένη του εβδομαδιαία διάσκεψη, ενόψει του αγώνα με το ΑΠΟΕΛ, παρέθεσε σήμερα (16/09) ο Νίκος Παπαδόπουλος. Ο προπονητής του Ολυμπιακού τόνισε ότι δεν θα αλλάξει η επιθετική φιλοσοφία της ομάδας: «Η φιλοσοφία μας δεν αλλάζει. Προσπαθούμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Θα δώσουμε τις κατάλληλες πληροφορίες στους παίκτες μας».

Πρώτος το λόγο πήρε ο Νίκος Νουρρής, ο οποίος συγχάρηκε εκ μέρους της διοίκησης τον ΑΠΟΕΛ: «Συγχαίρουμε ξανά τον ΑΠΟΕΛ και για την πρώτη του νίκη. Αυτές οι επιτυχίες αντανακλούν στο κυπριακό ποδόσφαιρο και αναγκάζουν και εμάς να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί».

Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο Νίκος Παπαδόπουλος που δήλωσε: «Και εγώ με τη σειρά μου να συγχαρώ τον ΑΠΟΕΛ, που απέδειξε ότι το μπάτζετ δεν έχει σημασία. Αυτό καλούμαστε να κάνουμε και εμείς την Κυριακή. Έχουμε μελετήσει τον αντίπαλο αρκετές φορές και θα επιδιώξουμε να πάρουμε τη νίκη. Ελπίζω να τα καταφέρουμε.

Σημαντικό ρόλο θα παίξει η αμυντική λειτουργία, που παιχνίδι με παιχνίδι πάει καλύτερα. Η ομάδα είναι απόλυτα έτοιμη. Είμαι χαρούμενος γιατί έχω όλους τους παίκτες στη διάθεσή μου. Αυτά τα παιχνίδια είναι πρόκληση για όλους τους ποδοσφαιριστές και αυτό αναμένω να βγάλουν στον αγωνιστικό χώρο.

Έχω δει σχεδόν όλα τα παιχνίδια του ΑΠΟΕΛ. Έχω δει όλους τους παίκτες. οι παίκτες έχουν τις πληροφορίες για τον κάθε παίκτη στη θέση που αγωνίζεται. Αυτό που μένει είναι να βγάλουν οι παίκτες, αυτά τα πράγματα στο γήπεδο. Με συγκέντρωση να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε».

Από πλευράς παικτών στο πάνελ ήταν ο Νέναντ Μιροσάβλιεβιτς, ο οποίος σημείωσε: «Συγχαρητήρια στον ΑΠΟΕΛ. Θέλω να συνεχίσει τις επιτυχίες του, όμως από Δευτέρας. Παίζουμε με την καλύτερη κυπριακή ομάδα., θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, πέρασα 3,5 ωραία χρόνια στον ΑΠΟΕΛ, όμως τώρα είμαι στον Ολυμπιακό και θα κάνω ότι μπορώ για να κερδίσει η ομάδα μου. Είμαστε καλή ομάδα, θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που θα συναντήσουμε».

*Τις επόμενες ημέρες θα μπει σε λειτουργία η νέα μορφή της ιστοσελίδας των «μαυροπρασίνων».

* Αρχής γενομένης από το παιχνίδι με τους γαλαζοκιτρίνους εγκαινιάζετε το Ολυμπιακός Shop.http://www.24sports.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=17673

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου