OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS
Ιδρυθηκε το 1931, Πρωταθλητης 1967, 1969, 1971 ,Κυπελλουχος 1977

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

«Μη με συγκρίνεις...»

Προχθές (18/07) ανακοινώθηκε η συμφωνία, χθες (19/07) αφίχθη στην Κύπρο, πέρασε από ιατρικές εξετάσεις και έβαλε την υπογραφή του σε συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Λίγο αργότερα, ο Νέναντ Μιροσάβλιεβιτς μίλησε στο «Goal» για το νέο σταθμό της ποδοσφαιρικής του σταδιοδρομίας.«Goal»: Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιλέξεις τον Ολυμπιακό, για να συνεχίσεις την καριέρα σου;

Ν.Μ.: Είχα προτάσεις από διάφορες ομάδες τόσο εδώ στην Κύπρο, όσο και στο εξωτερικό. Η διαφορά με τον Ολυμπιακό ήταν ότι οι άνθρωποι, με τους οποίους μίλησα, ήταν πιο γρήγοροι. Έδειξαν, δηλαδή, ότι με ήθελαν και ότι επιθυμούσαν να κλείσει η μετεγγραφή το συντομότερο δυνατόν.

«Goal»: Τι πληροφορίες έχεις για τη νέα σου ομάδα;

Ν.Μ.: Τόσο ο πρόεδρος, όσο και ο προπονητής είναι νέοι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν όρεξη για δουλειά και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει. Φυσικά, γνώριζα την ομάδα, κυρίως, από το περασμένο πρωτάθλημα και μου άρεσε πολύ. Έχει πολύ καλούς παίκτες.

«Goal»: Ήρθες στην ομάδα για να αντικαταστήσεις τον Ζοάο Πάολο, ο οποίος πέρσι σημείωσε 16 γκολ και ήταν τρίτος σκόρερ του πρωταθλήματος. Σε αγχώνει αυτό;

Ν.Μ.: Ο Ζοάο Πάολο είναι πολύ καλός επιθετικός. Δεν θέλω, όμως, να συγκρίνομαι μαζί του. Ούτε με οποιονδήποτε άλλον παίκτη. Δεν θα παίξω για να αντικαταστήσω κανέναν. Ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα, είτε σκοράροντας είτε προσφέροντας σε άλλους τομείς. Αρκεί να κερδίζουμε και να πάμε καλά στο πρωτάθλημα.

«Goal»: Τι θέλεις να απαντήσεις σε όσους προβληματίζονται για τον περσινό σου τραυματισμό;

Ν.Μ.: Δεν πρέπει να προβληματίζεται κανένας στον Ολυμπιακό για τον τραυματισμό μου. Το σημερινό (σ.σ.: χθεσινό) MRI έδειξε ότι είμαι εκατόν τοις εκατόν καλά. Είμαι πανέτοιμος για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα.

«Θα μπορούσα να αγωνιστώ και φέτος στον ΑΠΟΕΛ»

Από την πρώτη συνέντευξη του Μιροσάβλιεβιτς, ως παίκτης του Ολυμπιακού, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει από την κουβέντα ο ΑΠΟΕΛ. Ο Σέρβος επιθετικός μίλησε για τον τρόπο που αποχώρησε από το έμψυχο δυναμικό των «γαλαζοκιτρίνων»: «Η άποψή μου είναι ότι θα μπορούσα να αγωνιστώ και φέτος στον ΑΠΟΕΛ. Δυστυχώς για μένα, κάποιοι αποφάσισαν ότι έπρεπε να φύγω και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο, παρά μόνο να το σεβαστώ».

Όσο για την πρώτη φορά που θα τεθεί απέναντι στην τέως ομάδα του, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, είπε το αυτονόητο: «Ο ΑΠΟΕΛ θα έχει πάντοτε μία θέση στην καρδιά μου, γιατί έζησα ξεχωριστές στιγμές και δέθηκα με τον κόσμο. Τώρα πια, όμως, είμαι ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού. Εκείνη την ημέρα δεν θα συμβεί τίποτα διαφορετικό, απ' ό,τι και στα υπόλοιπα ματς που θα αγωνιστώ. Θα κάνω τα πάντα, δηλαδή, για να νικήσει η ομάδα μου».http://www.sentragoal.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου