OLYMPIAKOS

OLYMPIAKOS
Ιδρυθηκε το 1931, Πρωταθλητης 1967, 1969, 1971 ,Κυπελλουχος 1977

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

«Δεν μου συμπεριφέρθηκαν όπως έπρεπε»(Μα εν σοβαρος;)

Μετά από τρεις και πλέον μήνες, ο Πάμπος Χριστοδούλου ανοίγει ξανά το κεφάλαιο «Ολυμπιακός». Μιλά για την απόφασή του να φύγει πριν το συμβόλαιό του ολοκληρωθεί και «βγάζει» πίκρα για τον τρόπο που του συμπεριφέρθηκαν κάποιοι άνθρωποι από την παλιά του ομάδα. Μιλά για όσα έχουν να κάνουν με τον νέο σταθμό στην καριέρα του και εξηγεί γιατί επέλεξε την ΑΕΛ.



Ο Πάμπος Χριστοδούλου, την περασμένη Πέμπτη αφιέρωσε σχεδόν μία ώρα στο «Γήπεδο». Απάντησε χωρίς περιστροφές σε όλα όσα ερωτήθηκε και δεν ζήτησε να... παρακαμφθεί καμία απάντησή του.



Μετά από μια δύσκολη περίοδο κατά την οποίαν έγιναν πολλά, πώς νιώθεις;

Είμαι ευχαριστημένος από τη μεταγραφή μου στην ΑΕΛ. Ήταν κάτι που θα μπορούσε να γίνει τα προηγούμενα χρόνια γιατί υπήρχε ενδιαφέρον από την ΑΕΛ. Θεώρησα όμως ότι η στιγμή που ήλθα ήταν η καταλληλότερη. Σίγουρα είμαι ευχαριστημένος που ήλθα σε αυτή την ομάδα αλλά δεν ήθελα να προηγηθούν όσα προηγήθηκαν με τον Ολυμπιακό.



Δεν φέρεις και εσύ μερίδιο ευθύνης για τα όσα έγιναν;

Φεύγοντας από τη Δόξα για τον Ολυμπιακό, κάποιοι με κατέκριναν. Όμως, δικαιώθηκα που το έκανα. Το ίδιο συνέβη και όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό για την ΑΕΛ. Είχα και τον Δεκέμβρη πρόταση για να πάω στην ΑΕΛ, όμως θεώρησα σωστό να μείνω έως ότου τελειώσει η χρονιά, κυρίως για τους παίκτες μου. Ποτέ δεν έφυγα στο μέσω της χρονιάς πουλώντας σε εισαγωγικά τους παίκτες μου. Πολλές φορές στο παρελθόν έκλεισα πόρτες σε μεγάλες ομάδες.



Έφυγες με παράπονο;

Κάποια πράγματα δεν είναι όπως λέχθηκαν. Κάποιοι δεν μου συμπεριφέρθηκαν όπως έπρεπε να μου συμπεριφερθούν, με βάση τα όσα πρόσφερα στην ομάδα τους. Νομίζω είναι αποδεκτό από όλους ότι ο Ολυμπιακός ήταν μία από τις καλύτερες ομάδες. Πιστεύω ότι κτίστηκε μια ομάδα η οποία φέτος χρειάζεται πολύ λίγες προσθήκες για να γίνει ακόμα καλύτερη.



Νομίζω ότι είχα και εγώ κάποιο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία. Την απόφαση να φύγω την πήρα μετά από πολύ σκέψη. Ένιωθα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να μην κλείσω ακόμα μια πόρτα. Όπως ξέρεις, αρκετές φορές είπα όχι. Και στην Ανόρθωση, και στην ΑΕΚ, και στην ΑΕΛ.



Δεν έφυγα λόγω χρημάτων. Προς τιμήν τους οι άνθρωποι του Ολυμπιακού μου έκαναν ένα πολύ καλό συμβόλαιο. Όμως στην ΑΕΛ θα είχα ένα μεγαλύτερο μπάτζετ και θα μπορούσα να δουλέψω πιο άνετα, δημιουργώντας μια ομάδα η οποία θα μπορέσει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από αυτά που μπορούσε ο Ολυμπιακός.



Νομίζω όμως ότι δεν κρίθηκες γιατί έφυγες από μια ομάδα για να πας σε άλλη. Αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου. Κρίθηκες για τη χρονική στιγμή που επέλεξες να το κάνεις...

Μα εγώ ήθελα να τελειώσω κανονικά τη σεζόν στον Ολυμπιακό. Όμως είχαν συμβεί κάποια πράγματα τα οποία με λύπησαν αφάνταστα. Και δεν είναι προς τιμήν αυτών που τα έκαναν. Εγώ ήθελα να συνεχίσω να πηγαίνω στις προπονήσεις, αλλά κάποια γεγονότα στα οποία δεν θέλω να αναφέρω, δεν με άφησαν.



Δεν είναι του χαρακτήρα μου να πηγαίνω στις προπονήσεις και να είμαι ανεπιθύμητος από κάποιους οπαδούς του Ολυμπιακού, λες και έκανα το μεγαλύτερο έγκλημα. Ο Ολυμπιακός θα είναι στην καρδιά μου πάντα.



Έπαιξα ποδόσφαιρο σε αυτή την ομάδα, ήμουν προπονητής, είχα άριστες σχέσεις με κάποιους, όχι με όλους, και αυτά δεν θα αλλάξουν ποτέ. Ήθελα να μείνω έως το τέλος της χρονιάς, να ετοιμάσω και κάποιους νεαρούς για τη νέα σεζόν, όμως...



Ποια... γεύση σου άφησε η ιστορία με τον Ολυμπιακό;

Έχει τελειώσει για μένα το θέμα. Το σίγουρο είναι ότι όταν ένας προπονητής νιώθει ότι σε μια δουλειά δίνει τον καλύτερο του εαυτό και βλέπει ότι οι κόποι του ανταμείβονται με μια καλή πορεία, τον λυπεί όταν υπάρχει αυτό το τέλος.



Με τον τρόπο που έφυγες από τον Ολυμπιακό χάλασες την εικόνα του καλού επαγγελματία που δημιούργησες στον χώρο;

Το αν είμαι καλός επαγγελματίας ή όχι, φαίνεται από το γεγονός ότι οι περισσότερες ομάδες ήθελαν να με εντάξουν στη δύναμή τους.



Σωστό. Αυτό που ρωτώ είναι αν χάλασε η εικόνα αυτή από το γεγονός ότι δεν τίμησες το συμβόλαιό σου...

Μα μόνο στην Κύπρο σκεφτόμαστε έτσι. Στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά παραδείγματα σαν το δικό μου. Ο προπονητής της Πράγας ήταν κλειστός στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας και τρεις μήνες πριν τελειώσει το πρωτάθλημα όλοι ήταν στο γήπεδο και τον ευχαριστούσαν για ό,τι έχει κάνει έστω και αν δεν έμεινε έως το τέλος. Ο προπονητής της Μπέιρα Μάρ το ίδιο.



Κάποιοι χειρισμοί, κατά την άποψή μου, μπορούσαν να γίνουν σε πολύ πιο χαμηλούς τόνους. Δεν έπρεπε να δοθεί τόση δημοσιότητα, δεν ξέρω για ποιο λόγο. Από την πλευρά μου, δεν μίλησα καθόλου πέραν από μια ανακοίνωση που έχω βγάλει. Όμως, στην Κύπρο είμαστε. Δεν υπάρχει επαγγελματισμός σε όλα τα επίπεδα...



Αν γύριζε πίσω ο χρόνος θα άλλαζες κάτι στον χειρισμό αυτής της υπόθεσης;

Το σίγουρο είναι ότι η απόφασή μου θα ήταν η ίδια. Πάλι θα πήγαινα στην ΑΕΛ. Απλά θα μπορούσαν να γίνουν πιο σωστοί χειρισμοί και να μην γινόταν τόση φασαρία από το γεγονός ότι έφυγα από τον Ολυμπιακό για να παω στην ΑΕΛ.



Μπορούσα να βγω και εγώ και να πω κάποια πράγματα για να ξεσηκώσω τους πάντες. Και εγώ είχα πολλά να πω. Όμως θεώρησα σωστό για το καλό της ομάδας να κρατηθούν χαμηλοί τόνοι. Αυτό που με ευχαριστεί πάνω από όλα είναι η αγάπη των παικτών μου η οποία είναι εκεί.



Είναι η πρώτη φορά που μιλάς για το θέμα με τον Ολυμπιακό. Όλο αυτό τον καιρό το απέφυγες. Γιατί;

Ναι, είναι η πρώτη φορά. Ξέρω πολύ καλά ότι όταν είσαι σε ένταση, πρώτα μιλάς και μετά σκέφτεσαι. Εγώ θεώρησα σωστό να σκεφτώ και μετά να μιλήσω. Κυρίως για το καλό του Ολυμπιακού. Ό,τι και να έχει γίνει, εγώ αγαπώ αυτό το σωματείο και αυτό δεν θα αλλάξει.



Με τη φυγή μου έχει επωφεληθεί οικονομικά ο Ολυμπιακός και νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι όφειλαν τουλάχιστον να πουν ένα ευχαριστώ προς εμένα, γιατί υπάρχει εκεί μια καλή ομάδα και υπάρχει και οικονομικό όφελος από τη φυγή μου.



Η στάση σου να μην μιλήσεις, δεν νομίζεις ότι σε άφησε εκτεθειμένο στα μάτια του κόσμου;

Όχι, εκτεθειμένος πιστεύω θα έμενα αν μιλούσα εγώ από τη μια και η άλλη πλευρά από την άλλη. Κανείς από τους δύο δεν θα κέρδιζε κάτι. Και θα γινόταν και ζημιά στο σωματείο. Δεν είναι του χαρακτήρα μου να βγαίνω, να μιλώ και να «πληρώνει» το σωματείο.



«Δεν φοβάμαι να ρισκάρω!»

Γιατί τώρα το επόμενο -μεγαλύτερο- βήμα; Είχες και στο παρελθόν προτάσεις, τόσο από την ΑΕΛ, όσο και από άλλες μεγάλες ομάδες.

Είναι κάποια timing που έρχονται τη στιγμή που πρέπει. Και εσύ οφείλεις να αρπάξεις την ευκαιρία...



Λειτουργείς και με το συναίσθημα;

Υπάρχει και αυτή η πλευρά, ναι. Η ΑΕΛ τα τελευταία τρία χρόνια ήταν κοντά μου για να συνεργαστούμε. Τώρα όμως ένιωσα ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να πάω. Και για μένα και για την ομάδα. Συζητήσαμε με τον πρόεδρο και συμφωνήσαμε σε όλα όσον αφορά τον τρόπο που θα λειτουργήσει η ομάδα.



Το συμβόλαιό μου ήλθε σε δεύτερη μοίρα. Όπως σου έχω πει, είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό που μου έδωσε ο Ολυμπιακός. Η φιλοσοφία, το σκεπτικό, ο κόσμος της ΑΕΛ, ήταν τα κίνητρα για να έλθω.



Μετά από χρόνια η ΑΕΛ ξεκινά προετοιμασία με... την μπάλα κάτω. Αυτό είναι προαποφασισμένο, δηλαδή καθίσατε κάτω με τον πρόεδρο και είπατε ότι αυτή τη γραμμή θα ακολουθήσετε;

Η πρώτη-πρώτη κουβέντα που είχαμε κάνει πριν συζητήσουμε οτιδήποτε άλλο, αφορούσε τη φιλοσοφία που θα ακολουθήσουμε. Είχαμε πει ότι θα κάνουμε μια δυνατή ομάδα, που να έχει μέλλον, μια ομάδα που οι παίκτες της πρώτα θα σέβονται τη φανέλα και το ψωμί που τρώνε, να σέβονται τον κόσμο και να τα δίνουν όλα στο γήπεδο. Από εκεί και πέρα, ό,τι είναι να έλθει, θα έλθει από μόνο του.



Το να λες ότι πας για πρωτάθλημα, από τη μια στιγμή στην άλλη, χωρίς να έχεις τις βάσεις, είναι το πιο εύκολο πράγμα. Ο πρόεδρος είναι ο πρώτος που έχει καταλάβει τα λάθη που έγιναν, γιατί είναι αυτός που έβαζε το χέρι στην τσέπη και πλήρωνε αυτά τα λάθη. Νομίζω η φιλοσοφία η δική μου, της διοίκησης και σιγά-σιγά του κόσμου, συμβαδίζει.



Στην ομάδα δεν έχουν έλθει τα μεγάλα ονόματα, κι όμως ο κόσμος ήλθε στο fun day και στην πρώτη προπόνηση και μας στήριξε με παλμό, δείχνοντάς μας ότι θα είναι δίπλα μας. Ο κόσμος έχει κουραστεί να ακούει μεγάλα λόγια και να βλέπει λίγα έργα.



Πρόλαβες την επόμενη ερώτηση. Πιστεύεις ότι αυτή η φιλοσοφία πέρασε και στον κόσμο ή θα χρειαστεί ακόμα δουλειά;

Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι όσο αγαπά αυτός την ομάδα την αγαπάμε και εμείς. Πολλοί με ρώτησαν γιατί πάω σε μια ομάδα που αλλάζει τους προπονητές όπως τα πουκάμισα. Γνωρίζω το ρίσκο και έχω εμπιστοσύνη στη δουλειά μου. Το έχω ξαναπεί: Η τρέλα του κόσμου και η τρέλα η δική μου, αν ενωθούν, μπορούν να κάνουν θαύματα.



Δεν φοβάμαι να έλθω σε μια ομάδα στην οποία υπάρχει ρίσκο. Ολόκληρη η ζωή μας είναι ένα ρίσκο. Και στις άλλες ομάδες που ήμουν, πάλι ρίσκο ήταν. Δεν φοβάμαι να ρισκάρω, είτε η ομάδα λέγεται ΑΕΛ, είτε οτιδήποτε άλλο.



Το θέμα είναι ότι στις ομάδες που υπάρχει κόσμος, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες, όπως και η πίεση. Στα πρώτα τρία - τέσσερα αρνητικά αποτελέσματα, ο κόσμος έχει τη δύναμη να διώξει προπονητές και συμβούλια...



Το θέμα είναι όμως τι εικόνα θα δείχνει η ομάδα. Αν παίζει καλό ποδόσφαιρο και την χαίρεται ο κόσμος, θα έλθουν και τα καλά αποτελέσματα.



Αν θυμάσαι ο Ολυμπιακός πέρσι έφερνε αρνητικά αποτελέσματα, όμως η ομάδα έπαιζε καταπληκτικό ποδόσφαιρο. Δεν υπήρχε περίπτωση αυτή η ομάδα να μην είχε κάποια στιγμή ανοδική πορεία. Όπως ο κόσμος φέρνει πίεση, όμως, μπορεί να φέρει και στήριξη. Μπορεί σε κάποια παιχνίδια να σπρώξει την ομάδα και να κατακτήσει κάποιους βαθμούς.



Δήλωσες ότι στόχος είναι να κτίσεις ομάδα η οποία θα μπορέσει κάποια στιγμή να πρωταγωνιστήσει. Πότε προσδιορίζεις αυτή τη στιγμή;

Η στιγμή αυτή θα έλθει από μόνη της. Δεν είναι κάτι που μπορώ να το προσδιορίσω. Υπάρχει η ομάδα, υπάρχουν οι καλοί ποδοσφαιριστές και χρειάζεται σκληρή δουλειά η οποία θα γίνει. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η επιτυχία θα έλθει φέτος ή θα έλθει του χρόνου.



Για μένα είναι όλα θέμα δουλειάς. Μέσα από αυτήν θα εκπληρωθούν και οι στόχοι της ομάδας. Εύχομαι να εκπληρωθούν οι στόχοι όσο πιο σύντομα γίνεται. Γιατί όχι από φέτος; Από εκεί και πέρα, δεν θα έλθει η συντέλεια αν αυτά που θέλουμε δεν έλθουν από φέτος στο 100%.



Τι θέλετε να έλθει;

Πρώτα - πρώτα η ομάδα να αποδίδει καλό ποδόσφαιρο. Οποιαδήποτε άλλη επιτυχία κι αν έλθει μαζί, είτε αυτή ονομάζεται Κύπελλο, είτε έξοδος στην Ευρώπη, είναι καλοδεχούμενη και θα μας κάνει διπλά χαρούμενους.



Βάρος ή πρόκληση το γεγονός ότι η ΑΕΛ έχει να κατακτήσει πρωτάθλημα εδώ και 40 τόσα χρόνια;

Είναι πρόκληση για μας. Σκέψου τι έχει να γίνει εδώ στη Λεμεσό αν αυτή η ομάδα κερδίσει έναν τίτλο, ακόμα και αν βγει στην Ευρώπη...



Υποθέτω ότι ήταν πρωτόγνωρο για σένα αυτό που έζησες στην πρώτη προπόνηση. Αν θέλεις ένα σχόλιο…

Το έζησα για πρώτη φορά όμως ήμουν έτοιμος, ήξερα τι θα γινόταν. Πριν έλθω στην ΑΕΛ ήξερα, μέσα από τη δουλειά μου, τα πάντα για αυτή την ομάδα. Από τον κόσμο μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο, ποιος είναι και πώς δουλεύει.



Οι οπαδοί από τη Λεμεσό είναι πιο φανατικοί και πιο πιεστικοί θα έλεγα. Το ένιωσες ήδη;

Δεν είναι πιο πιεστικοί. Απλά είναι οπαδοί που έχουν πρώτα την ομάδα τους και από εκεί και πέρα ίσως να είναι και το χάος. Η αγάπη του κόσμου για αυτή την ομάδα είναι κάτι απίστευτο. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα στην Κύπρο για την οποία να υπάρχει τόση λατρεία από τον κόσμο της. Είναι συγκλονιστικό.



Καταληκτικά;

Θέλω να ευχηθώ στον Ολυμπιακό μια αξιόλογη πορεία. Έχει τα φόντα να κάνει καλύτερη από την περυσινή πορεία. Θέλω να ευχηθώ στους παίκτες μου στον Ολυμπιακό καλές επιτυχίες. Τελειώνοντας, υπόσχομαι στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΛ ότι από την πλευρά μας, εμείς οι προπονητές και οι παίκτες θα κάνουμε τα πάντα για να τους κάνουμε περήφανους και ευτυχισμένος. Εύχομαι όλοι μαζί στο τέλος της σεζόν να είμαστε περήφανοι που είμαστε ΑΕΛίστες.



Ο μεγάλος στόχος

Ο προσωπικός σου στόχος γενικότερα, ποιος είναι;

Θα ήθελα πάρα πολύ να δουλέψω στο εξωτερικό. Αυτός είναι ο μεγάλος μου στόχος. Αν βοηθήσει ο Θεός και έλθουν καλές χρονιές με την ΑΕΛ, γιατί όχι ένας φιλόδοξος προπονητής να μην δουλέψει στο εξωτερικό; Όμως ο πρώτος μου στόχος είναι να κάνω μια δυνατή ομάδα την ΑΕΛ, να την χαίρεται ο κόσμος και να είμαι και εγώ ευχαριστημένος.



Πέτυχες στη Δόξα και στον Ολυμπιακό. Σε φοβίζει το ενδεχόμενο αποτυχίας σε μία ομάδα με πολύ ψηλότερους στόχους και το ενδεχόμενο να «χαλάσει» το καλό όνομα που έφτιαξες στο παζάρι;

Δεν θα είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος προπονητής που στην καριέρα του θα έχει μια αποτυχία. Πιστεύω ότι τα τελευταία έξι με επτά χρόνια οι ομάδες στις οποίες δούλεψα έδειξαν πόσο αξίζουν.



Τις πρώτες χρονιές μας έλεγαν ότι είναι τυχαία η επιτυχία, μετά ότι ήταν αδύνατες οι άλλες ομάδες, τώρα όμως δεν υπάρχει κάτι άλλο να γραφτεί. Δεν υπάρχει δουλειά που να μην έχει τις ατυχίες και αποτυχίες της. Είναι εκεί που πρέπει να δουλέψεις περισσότερο.



Η πορτογαλική αγορά, οι έτοιμες λίστες, ο προγραμματισμός

Πώς κατάφερες να γίνεις τόσο καλός γνώστης της πορτογαλικής αγοράς;

Δεν είναι μόνο πορτογαλική. Είναι μια αγορά η οποία συνδυάζει Πορτογαλία, Αγκόλα, Πράσινο Ακρωτήρι, Βραζιλία και άλλες χώρες. Τα ταξίδια που έχω κάνει και οι ώρες που έχω σπαταλήσει στην Πορτογαλία είναι τόσες πολλές, που είναι φυσικό να ξέρω τόσο καλά τι γίνεται σε αυτή τη χώρα.



Έχει γίνει μετά από κόπους, ταλαιπωρία, πολλές χαμένες ώρες. Σε αυτή τη χώρα ξέρω πώς θα κινηθώ, πού θα βρω αυτό που ψάχνω, πώς θα κλείσω μια μεταγραφή.



Πόσες φορές εμπιστεύτηκες Πορτογάλους ποδοσφαιριστές;

Δύσκολη ερώτηση. Πρέπει να καθίσω κάτω μία-δυο μέρες για να τους μετρήσω. Σχεδόν σε όλες της ομάδες της Κύπρου υπάρχουν παίκτες οι οποίοι δούλεψαν πρώτα μαζί μου. Αρκετοί από αυτούς διαπρέπουν και αυτό με κάνει πολύ ευτυχισμένο.



Μετά από αρκετά χρόνια η ΑΕΛ ξεκινά προετοιμασία με ελάχιστες εκκρεμότητες. Πώς το κατάφερες;

Αυτό συνέβαινε και στις προηγούμενές μου ομάδες. Αυτός είναι προγραμματισμός και δουλειά που κάνω προηγουμένως.



Άκουσα ότι έχεις έτοιμες λίστες με παίκτες καταταγμένους ανάλογα με το μπάτζετ της ομάδας. Αληθεύει;

Ναι, είναι αλήθεια: Από τώρα έχω στο μυαλό μου αρκετούς ποδοσφαιριστές οι οποίοι θα είναι ελεύθεροι τη νέα σεζόν. Ξέρω από τώρα ποιους να προσεγγίσω για να έλθουν στην Κύπρο. Παράδειγμα, ένας παίκτης που θέλω να κλείσω τώρα στην ΑΕΛ.



Προσπαθώ να τον φέρω εδώ και τρία χρόνια. Όμως, τόσο στη Δόξα, όσο και στον Ολυμπιακό, εμπόδιο ήταν το μπάτζετ. Στην ΑΕΛ όμως είναι πιο εφικτό, και αν όλα πάνε καλά, σε 2-3 μέρες θα υπογράψει.



Μιλάς για τον Αϊρόσα;

Ναι, ναι, γι’ αυτόν.



Πρώτα φίλοι, μετά συνεργάτες

Τι είναι για σένα οι συνεργάτες σου και τι σημαίνει ειδικά ο Κόκος Ευριπίδου;

Είναι το δεξί μου χέρι. Το ξέρουν και οι ίδιοι. Όλοι οι συνεργάτες μου είναι παιδιά τα οποία ξεκίνησαν την καριέρα τους μαζί μου, από το μηδέν. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί πάνω απ’ όλα είναι άριστοι χαρακτήρες, τέλειοι συνεργάτες και ακολουθούν πιστά το πρόγραμμα που βγάζουμε μαζί.



Όσο για τον Κόκο Ευριπίδου, ό,τι και να πω θα είναι λίγο. Πραγματικά. Κάποτε ήταν και προπονητής μου. Για μένα είναι κάτι σαν δεύτερος πατέρας. Ειδικά στις άσχημες στιγμές μου είναι πάντα εκεί. Αυτόν τον άνθρωπο δεν μπορώ να τον χάσω από δίπλα μου...



Τον Ρουί Τζούνιορ γιατί τον συμπεριέλαβες στους συνεργάτες σου;

Γιατί είναι άνθρωπος της εμπιστοσύνης μου, είναι ο πρώτος Πορτογάλος που έχω φέρει στην Κύπρο, πάνω απ’ όλα είναι φίλος αχώριστος και μετά συνεργάτης. Σε όσες περιπτώσεις χρειάστηκα τη βοήθειά του ήταν πάντα εκεί.



«Είμαι πολύ τυχερός...»

Ζεις Λεμεσό ή πηγαινοέρχεσαι;

Κάποιες μέρες μένω Λευκωσία και κάποιες Λεμεσό.



Από πού είσαι;

Είμαι Σολιάτης. Από τη Γαλάτα. Όμως κατοικώ Λευκωσία εδώ και πολλά χρόνια.



Οικογένεια;

Είμαι παντρεμένος με την ηρωίδα Γιάννα και έχουμε δύο κόρες, 18 και 17 χρόνων. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι επαγγελματίας προπονητής. Το ξέρουν, το βιώνουν καθημερινά, γιατί είναι πολύ λίγες οι ώρες που τις βλέπω.



Ένας προπονητής, αν δεν έχει μια γυναίκα δίπλα του που να τον στηρίζει στα δύσκολα, δεν έχει ελπίδες να πετύχει. Είμαι πολύ τυχερός που έχω τη γυναίκα μου δίπλα μου και την ευχαριστώ για την υπομονή της.



Ασχολείσαι με κάτι άλλο εκτός από μπάλα;

Όχι, τα τελευταία τρία χρόνια είμαι μόνο στο ποδόσφαιρο.



Άλλες ασχολίες έχεις;

Παίζω φούτσαλ με κάποιους φίλους. Γυμνάζομαι και ξεσκάω. Πολλές φορές κάθομαι στη θάλασσα και απολαμβάνω μουσική χωρίς να μιλώ με κανένα. Αυτό με ξεκουράζει πολύ.

http://www.politis-sports.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου